Πληροφορίες Αγορών

Πώς μπορώ να παραγγείλω;

Μπορείτε να παραγγείλετε:
  • ηλεκτρονικά από την σελίδα μας 24/7
  • τηλεφωνικά καλώντας μας στο 2103215905 ώρες Δευτ.-Παρ. 09:00-21:00 & Σάβ. 09:00-16:00
  • μέσω του livechat που θα βρείτε καθημερινά ενεργό σε όλες τις σελίδες μας.
  • με μήνυμα στη σελίδα μας στο facebook και το instagram

Τι κερδίζω αν κάνω λογαριασμό ως πελάτης;

Αν κάνετε λογαριασμό στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα μπορείτε:

  • Να βρίσκετε τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει στα αγαπημένα σας ή στο καλάθι σας, από όπου κι αν βλέπετε το site μας.
  • Να έχετε αποθηκευμένα τα στοιχεία σας, ώστε να μην χρειαστεί να να ξαναπληκτρολογήσετε όταν θα θελήσετε να παραγγείλετε.
  • Να παρακολουθείτε την εξέλιξη της παραγγελίας σας
  • Να μπορείτε να ανατρέξετε σε παλιότερες παραγγελίες σας

Εάν θέλετε να δημιουργήσετε λογαριασμό κάντε κλικ εδώ και επιλέξτε “ΕΓΓΡΑΦΗ”.

Γιατί να εγγραφώ στο newsletter;

Για να μαθαίνετε πρώτος/η από όλους τα νέα και τις προσφορές μας, να βλέπετε τη νέα μας συλλογή καθώς και να μπορείτε να συμμετέχετε σε events και διαγωνισμούς με πλούσια και μοναδικά δώρα!

Πληροφορίες Πληρωμών & Αποστολών

Πώς μπορώ να πληρώσω για την παραγγελία μου;

Μπορείτε να πληρώσετε μέσω:
  • κάρτας (Πιστωτικής/ Χρεωστικής)
  • με τραπεζική κατάθεση
  • με αντικαταβολή (μετρητά κατά την παράδοση στον χώρο σας)

Υπάρχει κόστος μεταφορικών; Πόσο κοστίζει η αντικαταβολή;

Όλες οι αποστολές στην Ελλάδα έχουν κόστος 3€. Για αγορές άνω των 49€ το κόστος μεταφορικών είναι δωρεάν.

Η αντικαταβολή σαν υπηρεσία, για την διασφάλιση της ποιότητας της συναλλαγής έχει τη χρέωση των 2€.

Όλοι οι άλλοι τρόποι πληρωμής είναι εντελώς δωρεάν.

Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από κατάστημά σας;

Φυσικά και μπορείτε! Αρκεί να το δηλώσετε κατά την ολοκλήρωση της αγοράς σας. Το προσωπικό μας θα σας ενημερώσει τηλεφωνικά ή/και με email για το πότε μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας. Μπορείτε να επιλέξετε το κατάστημα παραλαβής κατά την ολοκλήρωση της αγοράς σας.

Πληροφορίες Επιστροφών

Μπορώ να κάνω αλλαγή σε κάποιο προϊόν που παρέλαβα;

Φυσικά και μπορείτε να κάνετε αλλαγή σε σχέδιο, μέγεθος και χρώμα που επιθυμείτε. Ο πελάτης υποχρεούται να ενημερώσει τηλεφωνικώς την εταιρεία (τμήμα παραγγελιών 210 3215905) για το λόγο επιστροφής. Στην περίπτωση που το προϊόν σας κριθεί ακατάλληλο για να επιστρέψει στην εταιρεία μας (λόγω χρήσης ή κακής μεταχείρισης), τότε θα επιστραφεί και πάλι σε εσάς. Σε κάθε περίπτωση δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων.

Σε τι χρονικό διάστημα μπορώ να κάνω αλλαγή;

Έχετε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος στον χώρο σας.