Πληροφορίες Αγορών
Πώς μπορώ να παραγγείλω;
Τι κερδίζω αν κάνω λογαριασμό ως πελάτης;
Αν κάνετε λογαριασμό στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα μπορείτε:
- Να βρίσκετε τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει στα αγαπημένα σας ή στο καλάθι σας, από όπου κι αν βλέπετε το site μας.
- Να έχετε αποθηκευμένα τα στοιχεία σας, ώστε να μην χρειαστεί να να ξαναπληκτρολογήσετε όταν θα θελήσετε να παραγγείλετε.
- Να παρακολουθείτε την εξέλιξη της παραγγελίας σας
- Να μπορείτε να ανατρέξετε σε παλιότερες παραγγελίες σας
Εάν θέλετε να δημιουργήσετε λογαριασμό κάντε κλικ εδώ και επιλέξτε “ΕΓΓΡΑΦΗ”.
Γιατί να εγγραφώ στο newsletter;
Πληροφορίες Πληρωμών & Αποστολών
Πώς μπορώ να πληρώσω για την παραγγελία μου;
- κάρτας (Πιστωτικής/ Χρεωστικής)
- με τραπεζική κατάθεση
- με αντικαταβολή (μετρητά κατά την παράδοση στον χώρο σας)
Υπάρχει κόστος μεταφορικών; Πόσο κοστίζει η αντικαταβολή;
Όλες οι αποστολές στην Ελλάδα έχουν κόστος 3€. Για αγορές άνω των 49€ το κόστος μεταφορικών είναι δωρεάν.
Η αντικαταβολή σαν υπηρεσία, για την διασφάλιση της ποιότητας της συναλλαγής έχει τη χρέωση των 2€.
Όλοι οι άλλοι τρόποι πληρωμής είναι εντελώς δωρεάν.
Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από κατάστημά σας;
Πληροφορίες Επιστροφών
Μπορώ να κάνω αλλαγή σε κάποιο προϊόν που παρέλαβα;
Φυσικά και μπορείτε να κάνετε αλλαγή σε σχέδιο, μέγεθος και χρώμα που επιθυμείτε. Ο πελάτης υποχρεούται να ενημερώσει τηλεφωνικώς την εταιρεία (τμήμα παραγγελιών 210 3215905) για το λόγο επιστροφής. Στην περίπτωση που το προϊόν σας κριθεί ακατάλληλο για να επιστρέψει στην εταιρεία μας (λόγω χρήσης ή κακής μεταχείρισης), τότε θα επιστραφεί και πάλι σε εσάς. Σε κάθε περίπτωση δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων.
Σε τι χρονικό διάστημα μπορώ να κάνω αλλαγή;
Έχετε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος στον χώρο σας.